مصاحبه آرشیو خبر ها
بونوچی : چرا یوونتوس را ترک کردم ؟

بونوچی : چرا یوونتوس را ترک کردم ؟

خروج ناگهانی لئوناردو بونوچی و پیوستن این بازیکن به تیم میلان و بازگشت دوباره بعد از یک فصل به تیم یوونتوس، موضوعی بسیار عجیب برای هواداران یوونتوس و حتی سایر فوتبال دوستان بود و همه در انتظار پاسخ به این سوال بودند که بونوچی چرا رفت و دوباره برگشت؟

 

بونوچی امروز در گفتگویی به این موضوع پرداخت و گفت:

 

چرا یوونتوس را ترک کردم؟ در 4 ماه آخری که در یوونتوس بودم اتفاقاتی رخ داد که من را بسیار تحت تاثیر قرار دارد و حتی غرور من را نیز خدشه دار کرد و من به اندازه ای کافی باهوش نبودم که بتوانم آنها را مدیریت کنم.

 

وی افزود:

 

و بعد از مدتی من فهمیدم که اشتباه کرده ام و تصمیم اشتباهی را گرفتم.

 

او ادامه داد:

 

یوونتوس تنها جایی است که من می توانم ارزش واقعی خودم را نشان دهم و بسیار خوش شانس بودم که دوباره این فرصت را پیدا کردم که بتوانم پیراهن یووه را بر تن کنم.

 

بونوچی افزود:

 

استادیوم، تیم، این شهر، ... اینجا خانه ی من است. من به خانه ی اصلی خود بازگشتم و همه چیز را به صورت واقعی لمس کردم. این بسیار زیبا است که شما اینجا باشید و در کنارتان کیه لینی و بونوچی را ببینید.

 

BBC:

 

یک رابطه ی دوستانه است که از قواعدی همچون تجربه، شخصیت و... پیروی می کند. ما با هم بوده ایم، زندگی کرده ایم و با هم پیروز شده ایم.

 

ترک یوونتوس هزینه ای داشت؟

 

بدون شک، وقتی شما از جایی می روید، بسیاری از چیزها نظیر دوستی ها، رابطه ها و... را از دست می دهید و این بهای سنگینی است.

 

او افزود:

 

یوونتوس همانند یک خانواده است، رقتی من برگشتم رفتار همه به گونه ای بود که انگار از آن خارج نشده ام. رفتارهایی حرفه ای و دوستانه.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: